Masih mencari seminar PMR 2007?

July 29, 2007 at 3:11 pm (Uncategorized)


Peperiksaan PMR semakin hampir, jadi jika anda memerlukan sebarang panduan untuk menghadapi peperiksaan itu, sila hubungi Pusat Tuisyan Martin (saya juga ada mengajar di situ). Seminar itu akan diadakan pada 25 Ogos dan 1 September di UCSI, Kuala Lumpur. Anda boleh hubungi nombor ini 03-2148 3314.

Seminar ini pasti akan memudahkan pelajar kerana semua guru yang memberi ceramah itu merupakan guru yang berpengalaman luas dalam bidang mereka. Malah, saya difahamkan mereka akan menggunakan pelbagai teknik dan menghulurkan kemahiran mereka kepada pelajar untuk mencapai kejayaan yang cemerlang iaitu mendapat A dalam setiap pelajaran

Seminar ini bukan sahaja “penuh dengan teknik menjawab” tetapi pelajar yang menyertainya akan diberi makan dan minum sepanjang mereka berada di UCSI. Tempat seminar ini merupakan sebuah universiti swasta yang terkenal di Kuala Lumpur. Jadi, dewan gaya “kuliah universiti” yang berhawa dingin memudahkan lagi pelajar untuk mendengar dan melihat semua teknik yang bakal diberikan itu.

Jadi, saya mencadangkan supaya anda mendaftar untuk menyertai seminar ini. Pengalaman saya dalam bidang pendidikan menyebabkan saya memberi cadangan ini. Mungkin ini peluang terakhir anda untuk melakukan sesuatu sebelum PMR bermula.

Saya difahamkan seminar ini sudah penuh namun pelajar yang masih berminat boleh menghubungi pusat tuisyen ini untuk mendapatkan maklumat lanjut kerana saya difahamkan ada tambahan masa lain untuk seminar ini.

Leave a Reply

