E-Buku Fakta Isi Karangan 2009 Sudah Siap

May 5, 2009 at 8:54 am (Uncategorized)


Pelajar semua

Berdasarkan sambutan yang baik dan komen pelajar terhadap E-Buku Karangan 2009, saya sudah menyiapkan satu lagi e-buku yang berkualiti. Semua fakta yang ada merupakan komen pelajar-pelajar saya dan dijadikan sebuah buku yang lengkap.

Seperti biasa semua e-buku saya berharga RM10 sahaja. Ya, murah tetapi berkualiti kerana konsep pendidikan saya ialah semua pelajar berhak mendapat peluang untuk menjadi seorang pelajar yang baik dengan memiliki e-buku saya.

Kali ini bahan dalam e-buku ini melibatkan semua isi-isi yang kemungkinan boleh digunakan untuk semua tajuk atau skop karangan. Memiliki E-Buku Fakta Isi Karangan 2009 ini boleh memudahkan anda untuk menjawab soalan-soalan karangan yang anda rasa sukar.

Semua isi ini disusun dalam bentuk yang mudah untuk dirujuk pantas.

Sesiapa yang berminat sila emel kepada saya: azmanukm@gmail.com atau azmanukm@tm.net.my

Berminat dengan pakej-pakej pendidikan saya? Sila layari blog: karanganbagus.blogspot.com untuk maklumat terkini.

Leave a Reply

